mandag den 14. januar 2008

Netmusik og Last.fm

Jeg er ret imponeret over både Netmusik og Last.fm. Det er nogle virkelig gode tilbud til musikelskere.

Jeg prøvede netmusik, dengang det stadigvæk var nyt - der er godt nok sket meget siden. Jeg havde ikke drømt om, at så ny musik som f.eks. Natasja var med. Det eneste kritikpunkt, jeg har lige nu, er at der mangler mulighed for avanceret søgning, udover den drop-down menu, der kommer, når jeg indtaster et overordnet søgeord.

Last.fm er ret sej, netop fordi den tilbyder services, der går langt ud over f.eks netmusik (no affence). Oplysninger om kunstnerne, deres albums, tags, fotos, etc.
Min underkæbe hænger endnu...

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ja, det er ret fedt, man kan virkelig meget. Jeg har lidt problemer med last.fm fordi jeg deler musikPC'er med min husbond, og så kommer det til at se ud som om jeg høre (endnu) mere Heavy end jeg gør...;)

KH Camilla

Sys sagde ...

Hvordan fik du last fm til at virke fra din arbejdspc'en?