søndag den 6. januar 2008

I'm back!!! nu med myspace

Efter julens glæder og influenzaens irritation er jeg tilbage på en stille weekendvagt i det nye år. Jeg har stadig ikke vænnet mig helt til, at vi skriver 2008.

Lige før jul fik jeg oprettet en profil på myspace + gjort mig ven med musikbiblioteket, og nu har en "Vanessa" (som jeg ikke aner, hvem er) spurgt om jeg vil være hendes ven.
Jeg må tilstå: Myspace siger mig absolut ingenting!! Det er en af de "ting" som jeg har midst lyst til at sætte mig ind i. Jeg ved godt, den giver nogle andre muligheder end Facebook - især når det gælder kunst og musik, men i mit hoved er det stadig primært et teenagefænomen. Jeg sletter min profil lige så snart 23 Ting er ovre.

Facebook og LinkedIn (som ikke står på listen, men som kan anbefales) er meget mere min stil. Det hænger også sammen med at f.eks. på facebook har jeg fundet mange af dem, jeg har læst med og som jeg har boet på kollegie med - det er en ret sjov måde at genfinde folk på og ikke mindst blive opdateret om deres gøren og laden.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Altså Nina, Facebook er på listen, hvis du kigger på ting nr. 13! Jeg er enig med dig i, at den er sjovere end MySpace på mange måder, men mange biblioteker har fundet gode måder at bruge MySpace på - og det er vigtigt nok at få vist frem, synes jeg.

KH Camilla

Nina Thorsted Petersen sagde ...

Jeg ved godt Facebook er på lisen, men det er LinkedIn ikke - den er vist også et kapitel for sig selv

Nina Thorsted Petersen sagde ...

Så er min profil i myspace slettet. Been there done that!