tirsdag den 13. november 2007

RSS-feeds

Nu er jeg den lykkelige bruger af windows 7.0, så rss-feed er allerede en del af brugen af min hjemmecomputer. Dertil abonnerer jeg på rss-feeds på min iGoogle.
De primære rrs-feeds, som jeg abonnerer på er nyheder generelt, business, børsen, forbrugerstof (fnp.dk) og nogle biblioteksfaglige blog (Op og Hop, samt Biblog - Bibliotek og IT).

Nu er der sikkert nogen, der tænker: STRÆBER!!!
for at jeg allerede er igennem 3-4 af Tingene, meeen en stille vagt og et ikke-fungerende DDE Libra er en god undskyldning for at sætte sig ind i vores fælles projekt :-)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ja, vi havde nok ikke overvejet at der var nogle der ville komme foran i pensum. Nu kommer der jo en opsamlingsuge - så kan de andre måske indhente dig...

Godt arbejde.

Mvh.

Thomas

Anonym sagde ...

Godt nok du er foran. Det har vi andre glæde af på kontoret. Men vi hænger på......

Karen Margrethe sagde ...

Ja, jeg synes også det er sjovt og lærerigt at følge med i din blog, og ind imellem hører jeg også nogle af dine guldkorn på kontoret, selv om jeg ikke lige tilhører den samme INFO som dig.