mandag den 26. november 2007

Flickr

Jeg må nok indrømme, at jeg på ingen måde er imponeret over flickr's opsætning.
Udover, at man skal have endnu en "konto" (her hos yahoo), så er førstehåndsindtrykket, at det er et ret rodet site og ikke så brugervenligt, som jeg havde ventet.

Meeen, jeg skal have kigget nærmere på det i løbet af ugen - det kan være flickr kan overraske...

Indtil da, så kan I alle se billederne, som jeg tog med min mobil, da Susanne, Karin og jeg var til kursus "Det ta'r kun 5 min" i Herning d. 19. nov. Billederne er henholdsvis fra SAS Arena og fra Herning Bibliotek, hvor man kan se deres nye udstillings-/opsætningsmoduler.

Bemærk, hvordan lys og brug af staffage (jeg har lært et nyt ord på kursus :-)) fungerer helt vildt godt. Staffagen låner Herning Bib fra samarbejdspartnere i form af byens butikker og erhverv, som til gengæld får gratis reklame.
Det kunne vi godt bruge noget af her...

4 kommentarer:

Katja sagde ...

Hej Nina

Det er da nogle rigtig gode billeder - og hvor kunne vi godt bruge noget i den stil her...

H. Kristiansen sagde ...

Hej Nina
Det ser ud som om, I har haft en rigtig spændende dag i Herning! Altid godt med lidt inspiration.

Unknown sagde ...

Jeg synes det er helt overvældende, så flot det er. Det er fedt, skærmene er så integrerede, og at de arbejder med mange slags materialer. Tør man håbe på en sådan udvikling i OC også?!
MVH Camilla

Unknown sagde ...

Jeg kan kun lægge mærke til at I var inde på SAS Arena i Herning. Cool. :-)

Det ser meget flot ud.

Jeg vil give dig ret i at Flickr ikke altid er specielt brugervenligt. Og en ekstra konto - de kommer vist i hobetal når man kaster sig ud i web 2.0.

Mvh.

Thomas